Kelsey Grammer primena sužinojusi, kad per rugsėjo 11-osios išpuolius mirė vienas iš Frasier kūrėjų David Angell

Grammeris pirmą kartą dirbo su Angell on Cheers 1983 m., o jų santykiai tęsėsi iki 2001 m. rugsėjo 11 d.

2001 m. rugsėjo 11 d. per išpuolius Pasaulio prekybos centre žuvo 2 977 žmonės. Frasier vienas kūrėjų Davidas Angellas buvo tarp aukų. Per Terminas , laidos žvaigždėKelsey Grammerprisiminė akimirką, kai sužinojo, kad jo draugas ir bendradarbis žuvo, sakydamas: „Tai netekties diena, kurią visada prisimenu“.

Frasier pirmą kartą susitiko su Angelu, kai jis prisijungė Sveikinu 1983 m. dirbo etatiniu rašytoju, o pora bendradarbiavo iki pat jo mirties. Rugsėjo 11 d. Angelas ir jo žmona Lynn keliavo iš Kodo kyšulio į Los Andželą, kai įlipo į American Airlines 11 skrydį iš Bostono. Praėjus penkiolikai minučių po pakilimo, lėktuvas buvo užgrobtas, o maždaug po 45 minučių jis susidūrė su Pasaulio prekybos centro šiauriniu bokštu.

Pasak Grammero, mane pažadino mano draugas, gyvenantis Niujorke. Jis pasakė: „Jie gavo mus, jie gavo mus, jie išnešė Pasaulio prekybos bokštus.“ Įsijungiau televizorių ir pamačiau, kas vyksta. Prisimenu, tą savaitgalį pakviečiau Deividą ir jo žmoną į vakarėlį, šeštadienį su juo kalbėjausi. Jis pasakė: „O, mes ketinome grįžti namo, bet nusprendėme pasilikti dar porą dienų. Mes grįšime antradienį.

Susijęs vaizdo įrašas

Jis pridūrė, kad, atrodo, prisimenu, kaip sakiau sau: o, Viešpatie, tikiuosi, kad tai ne skrydis, kuriuo jis ketino skristi namo, ir tada, žinoma, sužinojau, kad taip.

Gamyba sustabdyta Frasier , o Grammeris išsinuomojo lėktuvą į Niujorką, kur aplankė Ground Zero. Ten atsitrenkiau į Jamesą Belushi. Kurį laiką praleidome su ugniagesiais, kai jie ištraukė porą kūnų iš griuvėsių. Tai buvo labai sunki diena. Išėjo slaugytoja ir paklausė: „Ar eisite aplankyti morgą'/steve-as-buscemi-visiskai-serga-ptsd-del-savanoriu-gaisru-gesinimo-po-rugsejo-11-osios-ispuoliu'> SteveSteve'o Buscemi ugniagesių tarnyba 9/11

Redaktoriaus pasirinkimas
Steve'as Buscemi visiškai serga PTSD dėl savanorių gaisrų gesinimo po rugsėjo 11-osios išpuolių

Grammeris išrinko anekdotą, parodantį Angelo gerumą ir atsidavimą savo amatui. Visada prisimenu, kad mes dviese nusėlindavome į kavinę ir pasikalbėdavome apie tai, kas negerai su šou. Mes turėjome gražų atvirą dialogą apie tai, kas, mūsų nuomone, buvo tinkamas veikėjų elgesio būdas ir panašiai, sakė jis. Buvo vienas pasirodymas, kurį darėme kartu, ir aš jį priėmiau labai asmeniškai. Maniau, kad Frasier santykiai su tėčiu buvo patys geriausi. Staiga jiedu sužinojo, kad juos išdavė žmonos. Frasier pirmą kartą sužinojo, kad jo motina iš tikrųjų apgaudinėjo jo tėtį ir kad jo tėtis niekada nieko nesakė. Jie visada manė, kad tėtis išėjo už santuokos ribų, ir tai tarsi sudaužė Frasier širdį. Prisimenu, galvojau, kad būtų gerai baigti karčiai saldžia nata. Davidas priėjo ir pasakė: „Aš tai gerbiu, bet tai vis tiek yra komedija. Turime padaryti kažką šiek tiek kitaip.“ Jis visada žinojo, kokią laidą rašo. Jis visada žinojo, kas turi būti juokinga. Jis visada labai gerai pasirūpino, kad publikai būtų leista juokais išeiti iš salės.

Rytoj, šeštadienį, rugsėjo 11 d., bus 20 metų nuo teroristinių išpuolių. Neseniai Steve'as Buscemi kalbėjo apie savo patirtį kaip a savanoris ugniagesys išvalė griuvėsius, sakydamas, kad dėl to jis visiškai patyrė PTSD.

Angelo darbas tebėra atgarsis iki šiol. Šių metų pradžioje buvo paskelbta, kad a Frasier paleisti iš naujobus rodomas „Paramount+“.